♥ღعـشـق مـنღM♥
18:27    اهای همیشه خاطره

بغضه صدامو میشنوی ؟ یه کوه دردم بخدا

هیشکی نمیدونه ولی : شکسته قلبم بخدا

آهای همیشه خاطره " تو قلب بی پناه من

اگه شنیدی مردمم ... دیگه نیا سراغ من

 



نظرات شما عزیزان:

chra1377
ساعت21:15---21 دی 1393
میثم تو که جواب منو نمیدی ولی من مینویسیم که حد اقل بخونی میثم چرا اذیتم میکنی مگه با یک پسر حرف زدن جرمه که تو منو محکوم کردی که با هیچ پسری نحرفم بعدش جواب اون بنده خدارو دادم سر این هیچی باهام قهر میکنی و هزار تا فحش میثم من تا حالا خیلی منت کشیدم ازت چون دوستت دارم چون داداشمی و هنوزم منت میکشم که داداشم باشی میثم خواهش میکنم اخه من میخوام بدونم چرا نباید با هیچ کس بحرفم منظورم هیچ پسریه خب تو تا الان برام برادری کردی تا اخرش بکن تو اگه دلیلتو میگفتی من غیر ممکن بود رو حرفت حرف بزنم میثم داداشی تورو خدا منو خواهرت بدون من اصلا تحمل ندارم باهات نحرفم مخصوصا وقتی اسمتو میبینم حرف میزنم اصلا جوابمو نمیدی میثم خواهش میکنم من طاقت ندارم چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . . بوس
پاسخ: ببین دیگه نبینم بیای وبلاگ من واسه خودت هرچی خواستی بنویسی اوکی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥