♥ღعـشـق مـنღM♥
19:0    لبخند

چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی …
و این شد
عاشقانه ی آرام" من و تو"...



نظرات شما عزیزان:

باران خانوم
ساعت14:30---16 ارديبهشت 1394
میثم داش چت یه جوری باید بیایی جمع و جور منی دوست دارم

chra1377
ساعت17:05---27 بهمن 1393
خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم


عسل0000
ساعت16:33---21 بهمن 1393
وای میثم اشکان اذیتم میکنه من نمیخوام عشقش بشم خب پوووووووووووف
پاسخ:عسسسسسسسسسسسسلللللللللممممممممم سلللللااااااااااااااممممممممممم خوبییییییییییی


من منم من منم منم منم
ساعت15:19---20 بهمن 1393
میثم دلم برات تنگ شده چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟جییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییغ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥