♥ღعـشـق مـنღM♥
19:10    آغوش

 

 

 

 آغوشت را تــــنگ تر کن...

 

 

 

 

 

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

 

 

 

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت ...



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:52---5 ارديبهشت 1394

افرین عالی بود


عسل♥♥♥♥
ساعت22:04---24 بهمن 1393
میثمی جونم من هر روز ساعت 3 از مدرسه برمیگردم دوشنبه ساعت چهارونیم تا شش وربع کلاس دارم پنچشنبه ساعت ده صبح تا یازده چهل وپنچ دقیقه و ساعت 2تا 6 بعدظهرشم کلاس دارم شنبه ها وچهارشنبه ها ساعت 4 تا 6 کلاس دارم یک جوری وقتتو تنظیم کن بهم فگو بیام روم تا باهات بحرفم
پاسخ:عزیزم من نمیتونم اخه نت ندارم معلوم نیس که کیا بیام شرمنده تا نتمو درست کنم منو ببخش...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥