♥ღعـشـق مـنღM♥
18:59    الف.....ب.....پ.....چ

معلم گفت «الف» گفتم او.

 

معلم گفت «ب» گفتم با او. 

 

معلم گفت «پ» گفتم پیش او.

 

معلم گفت «ج» خواستم بگویم جدایی گفت نگو!



نظرات شما عزیزان:

عسل♥♥♥♥
ساعت15:00---23 بهمن 1393
گوشی تنها درد من است

chra1377
ساعت18:52---20 بهمن 1393
میثم اگه اومدی جواب اینارو بده گرچه اینجا جای نظرات
پاسخ:عسللللللللللللمممممم دوستت دارم زنګ بزن ۰۹۱۰۱۳۹۴۹۳۹


chra1377
ساعت15:36---20 بهمن 1393
لف ، ب ، پ ، ت ، ث ، ج ، چ ، ح ، دال ، ذال / هنوزم همونیم که بودیم پارسال
ر، ز، ژ ، س ، شین ، صاد ، ضاد ، طا ، ظا / هنوزم نمیدونیم ما الفبا
الف ، ب ، پ ، ت ، ث ، ج ، چ ، ح ، دال ، ذال / هنوزم همونیم که بودیم پارسال
ر، ز، ژ ، س ، شین ، صاد ، ضاد ، طا ، ظا / هنوزم نمیدونیم ما الفبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥