♥ღعـشـق مـنღM♥
10:35    خدایا!!!!!!!!

خدایا!

از بـد کردن آدمهایت شکایـت داشتـم به درگــاهت…

امـا شکایتـم راپس میگیـرم…

من نفهمیدم…فراموش کرده بودم که بـدی را خلـق کـردی

تا هــر زمان که دلــ♥ـــم گرفت از آدمهایت…نگاهـــــم به تـــو باشد…

گاهی فرامـوش میکنم که وقتی کسـی کنـارم نیست…

معنایش این نیست که تنهایـم…

معنایش اینست که هـمه را کنار زدی تـا خودم باشم و خـودت…

با تـــو تنهایی معنا ندارد…

مانده ام تـو را نداشتم چه میکردم…

♥دوستت دارم خدای من♥

پسر - تنها - غمگین - عکس



نظرات شما عزیزان:

chra1377
ساعت16:54---27 بهمن 1393
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !


chra1377
ساعت16:55---26 بهمن 1393
میثمم به پیشنهادت فک کردم قبوله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
دو شنبه 29 دی 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥